香港人7出國際乜乜乜
12

香港人成日都話強國遊客乜乜乜,但係有冇諗過,你其實都畀人話緊乜乜乜?乜乜乜係乜乜乜?自己睇啦,我睇到都覺得醜怪豬。

清邁跳光豬Jump

圖片來源:大榴槤網

你以為個港女去清邁係玩笨豬Jump咩?佢一早plan好玩光豬Jump㗎(好似係)。一綁好安全帶,佢就施展一秒除衫法,跳咗出去。

毛孩點評:你以為唔著衫就係行為藝術呀?嗰度係泰國呀……而另外,仲有人話呢個女仔其實唔係土生土長嘅「真香港人」,而係來自內地嘅「新香港人」,所以出醜嘅仍然係蝗。

影響:人哋遊樂場個負責人,因為手腳太慢阻止唔切,毛辜辜畀泰國警方以容許他人赤裸嘅罪名拉咗喇……

(資料來源:蘋果日報
 

一係畀著數,一係收投訴,你揀喇

圖片來源:香港高登討論區

香港人去旅行,搲嘢,我指搲著數就一定㗎喇(其實唔係旅行都搲),搲極都搲唔到就走去投訴,但係畀澳門人投訴返囉。

毛孩點評:搲嘢投訴一次過唔洗用EPS,面皮厚啲就得。不過畀人pot返轉頭好冇飛屎囉!

影響:全港人,包括毛孩我都被標籤做西客!

(資料來源:香港高登討論區
 

香港人衰邊三樣?格、格、格囉!

圖片來源:痞客邦

報紙數咗6大樣各地旅客惡行,香港中咗三樣:遲check-in又要揀位,行李超重又唔肯畀錢,仲有啱啱講嘅邊搲著數邊投訴!

毛孩點評:平時返工又遲、約人又遲、連搭飛機都遲,但攞著數又唔見你遲?

影響:唔使全機人等你一個就算啦唉。

(資料來源:晴報,31/3/2014)

香港人7出國際乜乜乜
12

港客日本訂枱甩底

圖片來源:Alex Kwok Facebook截圖

上年有港客喺日本民宿訂咗張四人枱,腦細整咗成枱嘢食等佢哋嚟,點知最後4個人冇咗影,但飛機就有一架!

毛孩點評:大嘥鬼!你唔去食,叫我去呀嘛!

影響:搞到香港人誠信破產,以後訂民宿要落訂喇麻Q煩!

(資料來源:蘋果日報
 

去台灣旅行睇樓

圖片來源:台灣房屋

人去旅行你去旅行,人哋去玩你就去睇樓?不過冇計啦,對香港人嚟講,上車幾時都係最重要嘅人生議題,明嘅!

毛孩點評:去玩都唔會忘記人生目標,有大志!係好事嚟嘅。

影響:減低熱門景點人流,其實都唔錯。

(資料來源:明報

12
毛記電視網站 · 版權所有 · 不得轉載 Copyright © TVMOST.COM.HK All rights reserved