看透世事的劉鳴煒
12

話說大劉仔好溫馨咁提示各位後生仔,要儲好錢先有機會上樓。毛孩覺得佢講嘢真係好有道理,世事都畀佢看透晒,真係唔表揚唔得!而家毛孩就為大家重溫一下佢看透世事嘅神蹟。

圖片來源:《星期五主場》截圖

其實上年大劉仔已經試過一言驚醒(嚇Q死)年輕人,佢話:「唔多人瞓街 —> 大家都有屋住 —> 青年人住屋有選擇!」嘩!呢啲咪邏輯囉,呢啲咪智慧囉!

資料來源:《星期五主場》(2014年12月12日)

圖片來源:《新聞透視》截圖

之後佢又再一次突破盲腸,發現大學生住劏房係為咗住近市區方便返工!既然係大家貪方便先住劏房,咁就唔好怪居住環境差喇!

資料來源:《新聞透視-青年住哪兒》(2015年1月17日)

原圖來源:明報

今次佢就好好心咁勸啲後生仔唔好咁大使,想上車就要儲錢,真係警世良言呀。

資料來源:劉鳴煒專訪 part 2(2015年) 

看透世事的劉鳴煒
12

而大劉仔除咗關心住屋問題之外,仲好關心政治啦、社會啦、同年輕人㗎!圖片來源:文匯報

大劉仔又表示過,應該好好利用雙非父母,吸納佢哋成為香港人才,為香港服務!嫌新香港人唔夠多咁話。

資料來源:樹仁新傳網(2014年)

圖片來源:HKSYU

佢話政府同青年嘅關係就好似老竇老母同仔女咁,其實政府好關心青年人㗎。冇錯!政府是我爸、警察是我媽,佢兩個見到我就打!

資料來源:蘋果日報(2015年4月28日)

圖片來源:頭條日報

不過佢有一樣嘢就唔係好睇得透喇,《100毛》嘅毛孩,其實全部都係廢青嚟。

資料來源:蘋果日報(2015年4月21日)

12
毛記電視網站 · 版權所有 · 不得轉載 Copyright © TVMOST.COM.HK All rights reserved