【真‧學術討論】笑到乜乜乜
12

我毛孩最怕人哋冇文學修養,開口埋口「好打意牙」、「好搞笑禾」、「勁Kai囉」……聽到我都硬了(拳頭)。為咗增進大家嘅文學水平,我決定同大家些牙吓各式各樣古今常用嘅語句,等大家同人膠流都可以有多啲詞彙使吓。今期就教大家「笑到乜乜乜」有咩唔同組合。

笑到肚痛

圖片來源:imgarcade

意思:最傳統,最普通嘅一句,同阿婆講完都唔使解釋,即係笑到個肚好痛。

毛孩造句:我入到醫院同醫生講我笑到肚痛,醫生笑到肚痛呀!

 

笑到有腹肌

圖片來源:funnuju

意思:大笑時,有時身體甚至會捲曲,動作像在做Sit Up一樣,所以笑得太厲害就有腹肌。

毛孩造句:蔣元秋讚高局長好Man,我笑到有腹肌,搞到我都好Man。

 

笑到HiHi

圖片來源:sadanduseless

意思:高登用語,HiHi =仆街,所以笑到HiHi即是笑到仆街。

毛孩造句:香港人最鍾意睇人仆街,見親都會笑到HiHi!

 

 

【真‧學術討論】笑到乜乜乜
12

笑到抽筋/笑到橫隔膜抽筋

圖片來源:Giga Circle

意思:由於笑得太勁,身體大力郁動搞到抽筋(唔……其實真係要解?)。

毛孩造句:好在你係笑到抽筋,唔係Tree根咋!佢真係令人笑到橫隔膜抽筋。

 

笑到GapGap聲

圖片來源:《怒火街頭》劇照

意思:網民獨有用法,新一代擬音詞。Gap Gap聲形容笑聲,特別常用於嘲諷訕笑。

毛孩造句:可能我同亡國興之間有好大個Generation Gap,我一聽佢好認真咁講廢話,我就笑到Gap Gap聲。

 

笑到撳平安鐘

圖片來源:長者安居服務協會

意思:笑得真的太厲害了,連呼吸也很困難,所以要按平安鐘報警求助。

毛孩造句:有個阿婆心臟病發,撳唔切平安鐘,失救死咗,嘩,我笑到撳平安鐘……講笑咋!我邊有咁邪惡呀?哈哈哈……你係咪笑到撳平安鐘呢?

12
毛記電視網站 · 版權所有 · 不得轉載 Copyright © TVMOST.COM.HK All rights reserved