適合香港人的無厘頭比賽
12

話說香港將會學日本搞「廢柴機械人比賽」,策劃人話個比賽鬥輸、鬥廢,可以畀從未感受過失敗嘅香港人體驗吓失敗嘅滋味喎。嗚呀!估唔到呢個世界原來有好多智慧與美貌都唔需要並重嘅比賽,啱晒我呢啲廢青參加㗎!

芬蘭:手機比賽

圖片來源:網易

呢個比賽嘅目的係畀人用一個霸氣嘅方法咗部舊手機,得最遠咪贏囉,贏咗就有部新機嘞,實在係好啱據說成日換手機嘅香港人,不過輸咗咯,咪自己出錢換過部囉。

資料來源:台灣WiKi

愛爾蘭:吹口哨比賽

圖片來源:Alive Forum

聞說第一屆嘅冠軍就係利用佢高超嘅吹口哨技術追到佢老婆,香港咁多毒L想脫毒就好好練吓點吹口哨啦!

資料來源:Alive Forum

美國:電話亭塞人大賽

圖片來源:寰宇搜奇

遊戲規則好簡單,就係喺個電話亭度鬥塞得多人。鬥迫鬥塞呢家嘢,簡直係香港人嘅強項啦!不過要塞就要快喇,香港唔係淨返好多電話亭㗎咋!

資料來源:中國新聞網

適合香港人的無厘頭比賽
12

英國:腳趾摔跤比賽

圖片來源:阿里百秀

呢個拗腳趾公比賽,輸咗嘅人要瀨贏咗嘅人隻腳趾公,香港搞嘅話可以考慮吓加個男女混賽,一定好受歡迎啫!

資料來源:MZDU 

英國:掟雞蛋比賽

圖片來源:環球旅行

呢個比賽有兩種玩法,一係就掟人、一係就掟自己。如果香港搞呢,就應該要轉掟高牆。

資料來源:人民網 

美國:臭鞋大賽

圖片來源:痞客邦

咁多對臭鞋,唔好話比賽現場,我隔住個Mon都聞到臭囉!呢個比賽啱晒啲有香港腳嘅香港人,但真係難為啲評判,索咁多臭鞋,應該會索到冇知覺……

資料來源:痞客邦

12
毛記電視網站 · 版權所有 · 不得轉載 Copyright © TVMOST.COM.HK All rights reserved