田少又發功:其實啲豬都蠢唔晒

有報道話,負責港澳事務嘅北京官員表示,如果表決政改當日自由黨肯跟大隊,人走佢又走,就唔會令會議廳夠法定人數,咁就唔會發生甩轆事件,畀人笑到今時今日;相反,建制智將為求「等埋發叔」搞到甩轆,雖則做法愚蠢,但總算團結。

圖片來源:田北俊 Facebook

政改否決之後,田少喺facebook 話建制智將「人蠢冇藥醫」,抽水抽到出晒面。自由黨帶頭拒絕離場,事後又係咁抽智將朋友水,可能就係因為咁,畀阿爺覺得唔夠齊心。

圖片來源:田北俊 Facebook
噚晚田少又發功,cap咗相關報道post喺facebook,話「其實D豬都蠢唔晒,仲識賴落我度。不過... 反應慢咗D囉,用咗一個幾月先諗到。」雖然啲豬仔又卸膊又冇藥醫又反應慢,但豬腦都係腦呀!我哋應該在最壞中找最好,就好似阿爺咁,搵到智將們團結呢個優點。阿爺嘅積極樂觀精神幾值得我哋學習!

資料來源:田北俊 (James Tien) facebook

 

毛記電視網站 · 版權所有 · 不得轉載 Copyright © TVMOST.COM.HK All rights reserved