霸氣泊車教學

眾所9知,香港土地問題嚴重,就算畀你有架車,都未必有車位畀你泊車!讀者Mandy Jones喺街度見到新式泊車法。

讀者來圖:Mandy Jones

呢架車善用空間,地盡其用,有位就泊,成功突破盲腸。警棍係手臂嘅延伸,樓梯一樣係平地嘅延伸之嘛,相信好快就可以進化到小山坡都做埋停車場喇!不過喺未進化成功之前,都仲有其他方法可以參考住先嘅,之前小心駕駛(討論別人駕駛態度)群組入面就上載過一張打直泊車嘅相嘞。

圖片來源:Chin Siu Hui小心駕駛(討論別人駕駛態度)

冇位泊車又唔可以打橫嚟,咁咪打直嚟囉,合情合理。

強國武漢有個司機仲霸氣呀,一變二,二變三,明明兩個車位就泊第三架車落去。

圖片來源:新浪

咁嗰兩格車泊完都仲有位淨,梗係唔好嘥啦!其實主要都係要多謝中間嗰架白色車(應該係)。

來源:蘋果日報

毛記電視網站 · 版權所有 · 不得轉載 Copyright © TVMOST.COM.HK All rights reserved