點解要放盤?

今時今日好難上車,但都有唔少成功或者有父幹嘅朋友上到車,仲可能揸住多過一架車?。不過佢哋都會有放手嘅一日,點解要放手?有好路數囉!

讀者來圖:Lam Wing Ting

前嗰排NASA話發現到個同地球好相似嘅星球嘛(唔知就睇返呢篇:【NASA發現新地球】網友神回覆!!!!),有錢又有機會嘅,梗係排頭位移民去做新地球人啦,仲同你班新香港人同廢青共處一球咩?仲要而家咁危險,多咗咁多新型武器......

圖片來源:蘋果日報

喺前年都有另一個業主想移民去另一個星球㗎,不過嗰陣未發現到新地球,咪去住火星先囉。

讀者來圖:陸凱柔

不過又唔係個個諗住移民先放盤嘅,呢個朋友仔就因為失戀所以放囉,費事傷心啩。不過,佢個放盤廣告寫話「失戀急讓 – 打比我」,似係急徵新拖友,多過似賣樓囉。(定其實我理解錯,佢係想急讓佢拖友畀人?)

來源:蘋果日報

毛記電視網站 · 版權所有 · 不得轉載 Copyright © TVMOST.COM.HK All rights reserved