樹根表示講粗口分分鐘被告襲擊

就最近「阿茂插水」一事,一向敢言嘅Treegun又有偉論發表,佢今朝喺電台節目度表示「有人畀人拉爛衫呀、損手呀,你做律師都知啦,你講粗口問候人哋,分分鐘會畀人告普通襲擊。」

原圖:Topick

巧驚驚呀,我指我戥Treegun驚驚豬咋,唔知佢記唔記得自己曾經喺2014年12月2號,喺立法會工務小組委員會嘅特別會議上,都用粗口問候過梁家傑資深大律師呢?嗱,我唔係子虛烏有㗎,有片有真相,多得網民Sze Jack放咗段片上Youtube。

圖片來源:Youtube – Sze Jack 截圖

0:22嗰陣呢,我好似聽到個吊字呀,定係我幻聽呢?佢成句係話:「我做主席呀,我就會徹盡辦法呢就要說服大家,接納人哋參加呢個會,呢個議會嘞,呢個會議嘞,X你就唔係,你一拖再拖,拖咗三四次……」

唉,Same on you,梁家傑做大律師,應該都會知畀人用粗口問候可以告佢普通襲擊嘅我諗,惟有希望Treegun吉人有天相,唔會畀人翻舊帳告佢啦。Good Luck!

來源:蘋果日報Youtube

毛記電視網站 · 版權所有 · 不得轉載 Copyright © TVMOST.COM.HK All rights reserved