胸部的抗爭

胸部其實係男係女都有,但女性嘅胸部就往往成為世人嘅焦點。啱啱過去嘅星期六日,唔同地方都舉行咗同女性胸部有關嘅集會。

圖片來源:BBC

加拿大早幾日有一場波濤胸湧嘅集會,唔好心邪呀,人哋係支持女性無上裝!參加人士除咗高舉「胸部不是炸彈」、「赤裸不是性慾」等等嘅標語,仲身體力行,男男女女都露出胸器(好危險喎)。點解會有場咁嘅集會?原來加拿大安大略省早喺96年已經通過法律容許女士當眾袒露上身(真係㗎?我想移民呀喂……),但係佢哋有個慈母最近竟然一反人性,要求3個女女著返衫,搞到啲人嬲豬囉。

圖片來源:中新網

強國前幾日都有場3萬人相親大會,參加嘅靚女會即場「金盆」洗臉,洗走所有裝甲,希望搵到睇心唔睇樣嘅如意郎君。不過,大會同時又有「量度胸圍」環節,畀男仔用軟尺幫女仔度下胸圍,係咪即係就算唔睇樣都要睇身材?BTW,第一次見就咁親密,祖國喺身體自主方面仲走得前過洋人呀,唔好再話祖國封建喇。

圖片來源:NOW新聞台

噚日,香港都有婦女團體發起遊行,抗議「光復元朗」遊行嘅女示威者「以胸部襲警」定罪。參加者無論係男定女,都會喺外衣出面戴上胸圍,佢哋唔係扮超人底褲當面褲著呀,而係象徵保衛身體自主,表示不滿法庭裁決。加拿大只係爭取赤裸,強國就第一次見都可以度胸圍,而香港女仔個胸仲可以當「胸」器用,簡直領先全宇宙。

資料來源:BBC中新網NOW新聞台

 

 

 

毛記電視網站 · 版權所有 · 不得轉載 Copyright © TVMOST.COM.HK All rights reserved