689:拉布阻撓土地供應

「香港土地供應不足」就係人都知,但喺689把口講出嚟就特別有說服力嘅。突手689雖然enjoy緊佢嘅10日大假,但都心繫香港,不忘寫網誌。

圖片來源:特首網誌689喺網誌話,期待佢嘅智將同事再接再厲,繼續努力搵地,起多啲樓。嗯,真係辛苦晒喇689……啲同事。689仲喺文章最後一句攞返個尾彩,話嗰啲以各種手段「拉布」,阻9住土地供應嘅衰衰豬,唔知有咩居心。

圖片來源:特首網誌追返再上一篇網誌,689有提到「創新及科技局在立法會被拉布」嘅。當中關係都好明顯呀,毛毛我讀咁少書都一睇就明!有班唔想香港好嘅衰衰豬拉布,搞到創科局成立唔到,跟住就香港土地供應不足喇!唔難明,真係一啲都唔難!

資料來源:特首網誌 - 有土地才會有房屋特首網誌 - 及時送上額外津貼

 

 

毛記電視網站 · 版權所有 · 不得轉載 Copyright © TVMOST.COM.HK All rights reserved