【7出國際】航班延誤 唱國歌抗議

有強國遊客為咗表示自己愛國嘅心志,以及希望能夠幫助強國建立國際形象,揚威海外,要讓全世界都知道強國人並唔係好蝦嘅,於是喺泰國曼谷機場有航班delay嘅時候,就首先有勇敢嘅同志出嚟發聲,要求機場公開講sor9ly,再派架波音747接佢返屋企,同埋要賠1000人仔。咁機場梗係唔肯啦,於是呢班同志迅速將行動升級,決定萬眾一心,團結一致,喺度唱!國!歌!抗議。


 

呢班同志唔止做咗一個好好嘅宣揚國威嘅榜樣畀我哋,亦為我哋展示咗一個新嘅解決問題方法。當遇到任何阻滯嘅時候,大家無須心煩氣躁,唱一唱國歌,這進行曲一高奏嘅時候,問題就會解決到(好似係),咁講可能都仲好抽象,等毛孩用例子答你,咩時候要唱國歌。

不過,以示忠貞愛國嘅心,當然任何時間都應該唱啦!

來源:中国游客大闹曼谷机场始末

 

 

毛記電視網站 · 版權所有 · 不得轉載 Copyright © TVMOST.COM.HK All rights reserved