【睇唔透】邊個CG?邊個真人?

除咗盤菜瑩子之外,其實毛毛都識唔少日本妹㗎......呀,係我識佢哋,佢哋唔識我囉。不過今次終於機會嚟喇,飛雲!有人要介紹個日本妹畀毛毛識呀,仲畀咗張相我?~嗱,同你哋開心些牙下喇~係咪好pure好true呢?冇錯,毛毛就係鍾意呢類型嘅囡囡喇! 一見到張相已經有戀愛嘅感覺,可唔可以即刻約出嚟見下呀?

圖片來源:cgtracking.net

不過睇真啲,囡囡個神情好似呆呆哋咁嘅......咩話?佢係個日本CG高手整出嚟嘅女角色Saya?我真係接受唔到囉!毛毛啱啱先戀愛了,你做咩要話畀毛毛知呢個咁殘忍嘅事實喎!

圖片來源:cgtracking.net

不過話時話,日本人啲CG又真係幾叻叻,一睇仲以為呢個係真‧學生妹?......btw,好彩強國嘅CG技術都唔輸蝕啫~

圖片來源:《西遊記》截圖

封面圖片及資料來源:cgtracking.net

毛記電視網站 · 版權所有 · 不得轉載 Copyright © TVMOST.COM.HK All rights reserved