林鄭親親假海豚 網民:真嗰啲死晒喺你手

毛毛之前諗住去大嶼山睇海豚,點知上網一查,啲人話出到海都唔一定睇到喎!不過林鄭就推介咗個新嘅睇海豚地點畀大家,仲保證一定睇到、影到靚相?!係就係海豚,不過係假﹒海豚囉!呢個喺大埔嘅海豚5D畫,啲海豚條條都死魚咁,郁都唔郁,啱晒影近距離合照啦!林鄭今日出席活動嘅時候仲表演咗攜手踐踏海豚嘴?呀!

圖片來源:香港政府新聞處

圖片來源:香港政府新聞處

親親假海豚咁方便,林鄭又帶頭玩得咁開心,無咩唔好吖?點知班網民係都唔肯去舊迎新,係都要提啲遲早係過去式嘅真海豚呀。

圖片來源:香港政府新聞處

好在都唔係個個網民都咁退步啫,有啲見林鄭介紹新嘅睇海豚方式,就改晒圖支持佢呀!好似呢張就模擬增設假大白鯊5D畫,真係好有動感呀!
圖片來源:Marco Yau
呢張就P林鄭就走往條天國嘅階梯,好立體、好生動!就好同跑道隔離班真海豚一齊上天堂留返畀佢嘅地方咁呀!
圖片來源:Zami Lo

呢張林鄭踩某位腳痛醫生啲穴位圖雖然有少少離題,不過大家都仲未忘記關心佢,寵竉一定好開心啫~

圖片來源:Neil Chan

唉不過都係關心返啲真海豚先啦,條極都未起完嘅港珠澳大橋,橋影都未有,就已經將啲海豚趕走晒咁滯,起之前明明每日都仲記錄到有20條海豚出沒,而家得返0到1條咋!

圖片來源:蘋果日報
之後起埋三跑,海豚每日經過嘅海域就會大縮水,仲會有大把船經過,唔走唔得?!
圖片來源:香港海豚保育學會

而家幅5D畫啲假中華白海豚生得幾樣衰都好,遲啲都冇真海豚做比較架喇!到時有假海豚你睇,都真係要感恩呀!

封面圖片來源:香港政府新聞處
資料來源:香港政府新聞處香港海豚保育學會有線新聞

毛記電視網站 · 版權所有 · 不得轉載 Copyright © TVMOST.COM.HK All rights reserved