【喊出嚟】網購60條朱古力 佢竟然咁樣包畀我……

而家科技咁發達,差唔多咩嘢都可以喺網上面買到。毛毛身為廿一世紀嘅毒L,梗係要善用呢種科技,咁就算幾十年冇出街都唔會餓死吖嘛(其實係冇人約,嗚……)。而韓國有個網民都同毛毛一樣鍾意上網買嘢,點知一見到個包裹就即刻喊出嚟呀……

圖片來源:ETT

嗱呢個就係個韓國網民想買嘅朱古力棒棒。唔知是咪真係好好食啦,佢竟然一次過訂咗60條咁多!不過就要求係兩條一盒,總共30盒咁送嚟。點知間快遞公司夠膽死剩係送兩盒嚟,仲要每盒得一條!玩嘢咩大佬!於是個網民就嗱嗱聲打過去搵返其餘嗰58條啦!結果……

圖片來源:naver

喂,咩事先而家。一炮過咁送56個紙盒嚟,仲要每個盒入面得一條朱古力,是咪想撩交打先?計下條數,60減2再減56,都仲係差2條喎!數都計錯,走啦你,毛毛唔想搞大件事呀。個網民見到呢個情況都表示崩已潰,打電話去問發生咩事啦,原來係總公司嗰邊處理有問題,仲話剩低嗰兩條朱古力第二日就會送到嚟喎。嗯,其實樂觀啲諗,啲紙盒分分鐘仲貴過條朱古力呀,而家買朱古力送成幾十個紙盒,執到啦。不過係衰在唔環保囉!

圖片來源:WeTalk

唉,慘得過有人連件都拎唔到呀!冇呀,爆咗炸啫......RIP......

 

封面圖片來源:naver

資料來源:naverettoday

回帶:【天津爆炸】網民:我的淘寶貨GG了 

毛記電視網站 · 版權所有 · 不得轉載 Copyright © TVMOST.COM.HK All rights reserved