【堅有型】台男做做下gym幫手整好埋部街機

古乳有暈,認真嘅男人係最有型嘅。今日就畀毛毛見到一個堅認真嘅男人,我諗,我戀愛喇。

圖片來源:PTT

是咁的,話說台灣嘅尖room通常都放咗啲街機喺度畀人玩嘅,咁呢兩個男人做尖做到悶悶哋,就走去玩幾舖啦!點知其中一個輸咗喎!佢就心諗:「冇奶油我會輸㗎喎,明明我打機咁勁!(好似係)」,之後一睇部機,就發現原來係其中一個掣壞咗,搞到佢輸呀!

圖片來源:PTT

學星爺話齋,身為一個汽車維修員,隨身有一把士巴拿都係好正常嘅事嚟。同樣地,呢個身為水電技工嘅網民,眼見前面有部電器壞咗(其實係唔抵得自己輸咗),就即刻拎咗個士巴拿出嚟整返好部機呀!

圖片來源:PTT

做做下尖都可以去整電器,仲要真係畀佢整返好喎!咁有型,你玩晒啦!

圖片來源:PTT
其實搞機嚟講......毛毛都幾有性趣㗎。唔知呢個網民可唔可以教下我點整呢?hehe~

 

封面圖片及資料來源:PTT

毛記電視網站 · 版權所有 · 不得轉載 Copyright © TVMOST.COM.HK All rights reserved