【良心業主】平租舖位撐明哥 對老人家仲勁體貼!

香港,勝在有你哋咋!是咁的,話說最近深水埗明哥畀業主瘋狂加租,多得有對面舖個良心業主謝先生讓咗個舖位出嚟,仲以平租租畀明哥,佢先可以繼續幫人咋!

圖片來源:蘋果日報

有網民就發起活動去幫襯謝先生,希望可以幫佢清晒啲貨,實行「你幫人時,人幫你!」!

圖片來源:James-占士甸峰

而今日亦都有網民分享,話原來喺上年?陣呢位謝先生已經幫過一位婆婆,仲對佢超細心勁體貼呀!

圖片來源:Benson Tsang

原本佢啲背囊賣$180一個,但佢見位網民係買嚟送畀婆婆,就自願賣平啲,話預埋佢一份喎!唔單止咁呀,佢仲話啲婆婆個袋入面通常有好多瑣碎嘢,所以最好就等婆婆自己執,我哋企喺旁邊幫下佢就得喇喎!嗚哇,咁細心都有,你咪就係堅﹒暖男!

圖片來源:Benson Tsang

多謝你哋令毛毛對呢個世界有多返啲希望呀!如果香港可以有多啲呢啲好人好事,少啲膠人膠事,就好喇。

 

封面圖片及資料來源:Benson TsangJames-占士甸峰蘋果日報

毛記電視網站 · 版權所有 · 不得轉載 Copyright © TVMOST.COM.HK All rights reserved