【中咗輻射咁】你肯定呢碟係咖喱飯而唔係洗潔精?

老老竇竇,毛毛真係覺得咖喱係一樣好易出事嘅食物。明明佢啡色嘅時候正正常常,但你又會硬係凝住佢……有陣sss味(嗱唔使唔認喇毛毛肯肯定你有咁諗過):

圖片來源:blog.xuite

好喇當佢換咗做其他顏色喇,又搞到好似中咗輻射咁樣樣!是咁的,話說有個日本網民肚餓喎,咁問掌管屋企零食大權嘅阿媽有咩嘢食是常識吧。點知呢個阿媽就老點咗佢去食咩琉璃唐草咖喱喎。嗱棵草個真身就係咁樣樣嘅,

圖片來源:news.sina

聽個名同個樣望落都好似幾高級吖,用佢嚟整嘅咖喱應該都唔會差得去邊啩(好似係)。

圖片來源:dctgsht/twitter

嗱,你唔好當佢係一碟咖喱,當佢係一碟洗潔精,個觀感是咪即刻fit晒呢!聽講人類因為怕有毒所以天生係會抗拒藍色嘅食物,咁點解明明毛毛黃皮膚黑眼睛,啲人都好似當我有毒要避開我咁嘅……

 

圖片來源、資料來源:dctgsht/twitter

毛記電視網站 · 版權所有 · 不得轉載 Copyright © TVMOST.COM.HK All rights reserved