【冷漠之馬賽克】深圳交通警咁樣幫疑犯打格?

是咁的,之前喺深圳龍崗區就發生咗一宗交通意外,肇事車主撞到途人後不顧而去。不過好彩,辦事效率極高嘅深圳交通警好快就搵到疑犯,仲捉咗佢返嚟協助調查?。而事後交通警亦喺微博公佈呢單畸屎,不過......點解疑犯面上嘅格仔打得貢特別嘅?

圖片來源:深圳交警/微博

呢個「形容詞馬賽克」一出街之後,唔少網民都即時熱烈討論......而對於呢個「冷漠」嘅疑犯,交通警就有咁嘅回應:

圖片來源:深圳交警/微博

btw,其實用「形容詞馬賽克」又點啫,起碼都叫做遮到......半個樣吖~老老77,幫你諗個形容詞係咪點都好過淨係打馬賽克三個字喺你個額頭先?

圖片來源:中警安徽

再唔係仲卡娃依貼紙打格又得,得咗!

圖片來源:十堰市公安局东岳分局/微博

圖片及資料來源:深圳交警中警安徽/微博

回帶:【萌之馬賽克】強國公安用sticker幫疑犯遮樣 會唔會cute咗啲? 

回帶又回帶:【終極智將】公安幫疑犯打格 竟然係加馬賽克三個字?

毛記電視網站 · 版權所有 · 不得轉載 Copyright © TVMOST.COM.HK All rights reserved