【紅都面晒】狗仔,呢枝係墨水筆唔係胭脂呀!

嗱,農曆新年都過咗兩個月喇,等毛毛考下你哋有冇記性先,今年係咩年呀?唔記得?使咪畀啲貼屎你哋呀?

圖片來源: skarry/PTT

見到呢隻傻狗狗,應該記得喇啩!冇錯喇,就係猴年呀!唔知呢隻狗狗是咪想趁猴年化返個馬騮裝應下景呢?竟然畫到自己個面珠仔紅晒都有嘅?

圖片來源: skarry/PTT

佢主人話呀,有一日買咗枝紅色墨水筆返屋企,點知無啦啦唔見咗喎,於是就搵呀搵呀搵呀搵,搵搵下,就見到隻狗狗咁嘅樣樣喇……

圖片來源: skarry/PTT

狗狗,唔好諗住擺個無辜樣出嚟就可以當冇事發生喎,你有冇照下鏡呀,紅都面晒咁樣樣,一睇就知係你偷咗枝墨水筆去當胭脂咁搽啦!

圖片來源: America's Funniest Home Videos圖片來源: America's Funniest Home Videos

圖片來源: America's Funniest Home Videos

毛毛真係估唔到原來而家啲狗狗咁貪靚㗎喎,嗰隻傻狗狗就搽胭脂,呢隻戇狗狗就偷食唇膏!喂喂喂,唔好諗住頭耷耷眼濕濕咁就冇人知係你做㗎喎!

 

 

封面圖片、資料來源:PTT

 

毛記電視網站 · 版權所有 · 不得轉載 Copyright © TVMOST.COM.HK All rights reserved