家姐好奇打開青春期細佬嘅床下底 竟然見到…

細細個有啲咩唔見得光嘅嘢,好似零分嘅考試卷,用咗成份零用錢偷偷哋買嘅漫畫,仲有女神唔肯收嘅情信……毛毛都係將佢哋攝晒落枕頭底,搏阿媽摷唔到㗎!雖然每一次,都會發現佢哋畀人放咗喺枱面……唉,其實呢個世界上真係冇嘢暪得過班女人,好似呢位日本網友咁,就畀佢個家姐起晒個床下底喇!

圖片來源:riko_riko0106/twitter

是咁的,話說佢家姐一直都好奇怪自己個正值青春期嘅細佬,床下底到底收埋咗啲咩,於是有日佢終於鼓起勇氣,趁佢細佬唔喺屋企嘅時候,靜靜雞咁走咗入細佬房,要打開呢個潘朵拉的盒子!

圖片來源:riko_riko0106/twitter

媽,為什麼不是我想像中的這樣?呢個遊戲王卡池真係震驚宇宙13億人喎!阿細佬你個床下底竟然係收埋呢啲嘢,果然口味毒特,有前途呀下!

圖片來源:katsuki1203/twitter

不過亦都有網友話,呢堆遊戲王卡其實只係掩飾,真相其實就收埋咗喺呢埋卡入面喎……老老竇竇,畀返啲私人空間畀細佬得唔得啫!唔通細佬踢爆返你平時喺屋企素顏個樣又得喇喎!

 

圖片來源、資料來源:riko_riko0106/twitter

毛記電視網站 · 版權所有 · 不得轉載 Copyright © TVMOST.COM.HK All rights reserved