【007反彈網】怕畀車門撞?用浮條啦!

毛毛雖然只係一個廢青,但對車都好有要求,唔係名車我唔坐㗎!嗱好似毛毛每日返工放工坐嗰架,就係價值幾百萬嘅外國名車……不過我要畀返車錢咁樣咋嘛。Any肥,身為一個愛車之人,如果見到架車花咗真係會好心痛㗎!自己整花都冇得怨吖,如果係人哋整花,真係會嬲到宇宙大爆炸呀!

圖片來源:Kelvin Leung/馬路的事討論區

見到呢條唏噓嘅浮條,就知道呢位車主都係一個有故事的人。到底要畀隔離架車道車門撞花幾多次,先會諗到呢條絕世好橋呢?冇人知。between,唔通呢位車主想遊完車河,順個靚便遊埋船河又話你知咩!

圖片來源:馬路的事討論區

有網友仲話呀,佢曾經見過有人直頭用浮板大包圍架車?喎!喂有圖有真相喎!不過老老竇竇,要搞咁多嘢,不如索性成架用包書膠包住佢啦:

圖片來源: ‎Oscar Chan‎ /小心駕駛(討論別人駕駛態度)

或者直接用紅毛泥封住佢,既方便又快捷喎!

 

圖片來源、資料來源:馬路的事討論區 

毛記電視網站 · 版權所有 · 不得轉載 Copyright © TVMOST.COM.HK All rights reserved