【密集恐懼】屋企養150幾隻倉鼠唔逼嘅咩?!


唔好睇毛毛雄糾糾大大隻咁呀(好似係),查實毛毛同普通人一樣,除咗米老鼠之外,見到其他鼠鼠都有啲驚㗎!如果要毛毛去呢位台灣網友嘅同學屋企,就算真係美女都打咩呀!唔係有食唔食罪大惡極嘅問題……而係佢養咗150幾隻倉鼠嘅問題呀!

圖片來源:dcard

圖片來源:dcard

本來養倉鼠就唔是咩問題嚟嘅,但150幾隻就真係太多囉,睇下,搞到連倉鼠有土地問題喇!

圖片來源:dcard

你睇下佢哋,你疊我我疊你咁瞓得幾逼呀,一陣有隻肥啲嘅都隨時壓死下面嗰啲倉鼠呀!

圖片來源:dcard

唉,連倉鼠都有土地問題……毛毛見到佢哋就好似見到自己嘅縮影咁呀,嗚嗚!

圖片來源:dcard

不過以毛毛9估,可能呢位同學仔係做緊社會實驗啫~stay positive,dun spread negativity嘛!你話係咪呀倉鼠太郎?btw溫提,其實倉鼠係唔可以放埋喺同一個籠度養,因為佢哋會打交㗎!!!!!


封面圖片、資料及圖片來源:dcard

毛記電視網站 · 版權所有 · 不得轉載 Copyright © TVMOST.COM.HK All rights reserved