想報功課輔導班?有冇區議員推薦先!

成日淨係話要贏在起跑線,甚至贏在身寸米青前,喂呀,有冇諗過輸在起跑線嘅小朋友有咩感受㗎!

圖片來源:Emily Yeung/不願小朋友成為功課奴隸

而家啲功課又要識分公雞同母雞係「咯咯咯」定「喔喔喔」咁叫~

圖片來源:童心/不願小朋友成為功課奴隸

寫隻字又話要有「腳」先至啱,真係唔出盡奶力咁做都拎唔到A呀!

圖片來源:Noopie Cheng/不願小朋友成為功課奴隸如果成績唔好,梗係要上功課輔導班啦(between其實而家好似成績好唔好一樣要補習),不過唔好以為你肯畀錢上堂就有得你上呀!呢間教育中心就寫明如果過咗期先報名,就要有區議員、學校老師或者社工乜乜乜推薦信先收你喇!有網民話可能係想優先照顧有經濟困難嘅小朋友呢?但係又有人覆返話呢個班本身都要成2000蚊1個月……嘩,毛毛真係睇唔透呀。

其實小朋友都係成績唔好,喺起跑線輸咗,先要上功課輔導班啫,點知連想中途發力都要推薦信先得,連報個補習都失敗……唉,人生。

 

 

封面圖片、資料來源:Noopie Cheng/不願小朋友成為功課奴隸

回帶:

【媽好亂呀】到底公雞係咯咯咯定喔喔喔叫?

幼稚園老師要求學生寫字一定要有「腳」?

 

毛記電視網站 · 版權所有 · 不得轉載 Copyright © TVMOST.COM.HK All rights reserved