【完美神還原】呢個咪畀技安打完嘅牙擦仔!

世上最偉大嘅愛情,有人話係羅密歐與茱麗葉嗰種,有人話係梁山伯與祝英台嗰種,毛毛就話,技安同牙擦仔之間嘅,先係真真正正超越世俗人眼光嘅愛情喇。

 圖片來源: Doraemon動畫

圖片來源: Doraemon動畫

如果唔係,牙擦仔又點會次次畀技安蝦完,都仲跟到佢實,好似糖黐豆咁呀!小學就搵到一生一世嘅好胖侶,真到見到都葡萄死人喇!

圖片來源:Lowcostcosplay

而家咁興cosplay,連伊藤潤二漫畫角色都有人扮到,就係未見過有人可以完美神還原到陪住我哋大嘅牙擦仔,但係今日,終於畀毛毛搵到喇!呢三隻手加埋,咪就係牙擦仔囉?仲要唔係普通嘅牙擦仔,而係畀技安打完嘅牙擦仔呀!

圖片來源:Aum'z Patirat

圖片來源:Nuhut Alclis'm

有唔少叮噹fan屎見到原來咁簡單就可以cos到牙擦仔,都一齊貼相挑戰呀~

圖片來源:เกียรติศักดิ์ ตั้ม สงแก้ว

見大家玩得咁開心,毛毛都心郁郁想cos埋一份呀~不過毛毛冇FD子,搵唔到第三隻手幫手,扮住失敗的人先得唔得…… 

 

 

封面圖片、資料來源:Lowcostcosplay

 

毛記電視網站 · 版權所有 · 不得轉載 Copyright © TVMOST.COM.HK All rights reserved