都叫你唔好用咁花嘅地毯㗎啦 我搵唔返個電話呀

做貓奴嘅,梗係24小時都隨傳隨到,服侍周到啦,不過主子就唔同喇,鐘意匿喺梳化底就匿喺梳化底,想跳上天花板就想跳上天花板,搞到貓奴成日摷勻成間屋先搵到聖上去咗邊度巡視江山!

圖片來源:twitter

圖片來源:twitter

圖片來源:twitter

如果唔夠眼利,仲分分鐘搵成日先知道原來主子遠在天邊近在地毯呀!成隻喵星人都可以咁難搵,如果係細細部嘅挨瘋,咪反轉間屋都似?

圖片來源: 2ch

有日本網民post咗呢張相叫大家搵下部挨瘋喺邊喎,嘩張地毯咁花,睇到毛毛眼都花呀,唔好玩啦,是咪真係有挨瘋㗎?

圖片來源: 2ch

等毛毛放大啲睇下先!都仲係搵唔到囉!死喇毛毛是咪要去驗眼呢?

圖片來源: 2ch

毛毛隔住個mon都知你哋瞪到對眼大一大、出盡奶力咁搵緊傳說中嘅挨瘋㗎喇!開估啦!燈燈燈凳!就係呢度喇!係咪唔講你唔知,一講你就知呢!呢個故事教訓我哋,用花呢碌地毯都唔緊要,最緊要係唔好仲要用埋花呢碌電話殼呀!

 

 

 

 

封面圖片、資料來源: 2ch討論區

 

毛記電視網站 · 版權所有 · 不得轉載 Copyright © TVMOST.COM.HK All rights reserved