【好輕功!】強國男飲醉酒跌咗落河都可以照瞓覺

毛毛以為國家要開放,思想要開放,今時今日想睇如來神掌呢啲真功夫只可以喺小說同電影入面睇到啦,但原來中國功夫笨冇失傳到㗎!能夠親眼見證到輕功水上飄嘅傳人,毛毛真係覺得好感動呀嗚哇!

圖片來源:《北京衛視》截圖

前幾日喺強國就有人發現有個男人喺條河上面飄下飄下,嗌佢又唔醒喎,其他人擔心佢有咩意外於是就嗱嗱臨報警喇。

圖片來源:《北京衛視》截圖

唉,少年你們都太年輕了,唔通人哋係武林隱世高手又話你哋知咩!班公安去到河邊之後就驚覺,原來呢條唔係浮屍嚟,而係一個飲醉咗酒嘅肥仔呀!公安仲9估,話呢位高手之所以可以浮喺水面,話唔定係因為佢夠肥,多肥膏喎!嘩聽完之後真係覺得學游水冇用呀,想跟高手學嘢,增肥咪得囉(好似係)!

圖片來源:《北京衛視》截圖
圖片來源:《北京衛視》截圖

飲醉酒跌咗落河,再順個靚便瞓返個靚覺,其實都好合理吖!

圖片來源:youtube截圖

又btw,如果個強國男早啲出現,咁呢個肥仔就唔使做海底奇兵做咗咁多年,仲畀人萬年恥笑啦……

 

圖片來源、資料來源:楚天都市報/微博

毛記電視網站 · 版權所有 · 不得轉載 Copyright © TVMOST.COM.HK All rights reserved