【傻傻分不清】唔小心手快快當咗支牙刷係筆帶返公司

每朝早由起身到出門口嗰半個鐘簡直係生死時速呀,都未真係瞓醒、個腦仲未開始function到,就已經又要諗著咩又要諗下有冇帶漏嘢,一個唔小心變咗隻大頭蝦都唔出奇呀。

圖片來源:dcard

呢個懵豬豬咪就係傻下傻下嘅好例子囉。佢有一晚諗住刷牙瞓覺嘅時候,就搵嚟搵去都唔見支牙刷喺邊,吖唔通佢有腳識走咁得人驚?!咁都唔係最驚呀,最詭異嘅係,第二日有同事問佢借筆袋用嗰陣,先發現原來支牙刷靜雞雞走咗入去筆袋度匿埋…… 

嗯嗯,到底要幾大頭蝦先會當牙刷係筆呢,睇嚟佢真係工作累鳥。

圖片來源:twitter

圖片來源:twitter

不過擺牙刷入筆袋帶返公司都唔算好7啫,係污糟少少咋嘛,又唔會有人知嘅。但如果你大頭蝦到唔同色嘅鞋都傻傻分不清照著咗出街,就真係幫你唔到喇……

笑什麼笑,你也是一條失魂魚!不如一齊睇下你係條幾多分嘅失魂魚啦!

 

 

封面圖片、資料來源:dcard

 

毛記電視網站 · 版權所有 · 不得轉載 Copyright © TVMOST.COM.HK All rights reserved