【理想與現實】點解想整個藍莓撻都好似咁難咁嘅?

有一種成功感叫整嘢食!不過,如果你好似呢位日本網民咁,整嘢食帶畀你嘅就唔係成功感,而係挫敗感喇……

話說,最近有位日本網民就見得閒,諗住整個藍莓撻歎下啦~點知一整完出嚟,個藍莓撻竟然變咗咁樣樣喎?

咦!呢pat紫色嘅液體有啲似曾相識喎,唔通係有人屙咗督尿落去?不過以毛毛9估,呢位網民應該係以為藍莓撻上面嘅cream係焗之前唧定,於是就連撻帶cream咁放入焗爐度焗,所以最後先搞到咁㗎啫~

雖然呢位網民唔能夠成功整到藍莓撻,但你絕對不是一個窿,呢個布甸狗飯都唔好得去邊㗎咋!

用蛋黃嚟做布甸狗頂帽又幾打耳嘅,但一將個蛋黃拮爆,布甸狗個樣就崩壞了……媽呀,為何結果不是我想的那樣?

 

圖片及資料來源:abutenn/twitterkahaduxxxE/twitter

毛記電視網站 · 版權所有 · 不得轉載 Copyright © TVMOST.COM.HK All rights reserved