【係愛呀】知道男友鍾意Kobe就靜靜雞幫佢改裝間房做湖人主題房

拍拖嘅嘢,間唔中畀個實派對方又係幾sweet嘅!就好似呢對來自四川傳媒學院嘅小情侶咁,女朋友仔知道男朋友係Kobe Bryant嘅超級fans,於是乎夾埋男朋友嘅roommate,叫roommate帶走男朋友,等佢可以靜靜雞幫男朋友整間湖人主題宿舍房呀!一齊睇下佢間房整成點先~

圖片來源:虎撲體育

圖片來源:虎撲體育

嗚哇!毛毛以為個妹豬會求9其貼幾張Kobe嘅poster落去就算啦,點知佢竟然整到成間房都係湖人嘅主題顏色喎!

圖片來源:虎撲體育

圖片來源:虎撲體育

唔止咁,呢位妹豬仲擺咗幾張Kobe嘅相喺牆同書枱上面,就連櫈上面嘅咕?都笠咗件波衫上去?~各位Kobe迷,很想要吧?

圖片來源:四川高校新鮮事兒/微博

雖然間房靚就係幾靚,但你哋都顧下其他人感受好喎……你哋叫其他roommate同Fisherman Lok見到你間咁靚嘅湖人主題房情何以堪啫!

 

資料來源:虎撲體育四川高校新鮮事兒/微博

毛記電視網站 · 版權所有 · 不得轉載 Copyright © TVMOST.COM.HK All rights reserved