【係洋蔥】主人喺夏天造雪 為嘅就係實現癌症狗狗嘅願望

眾所9知,狗仔嘅壽命對比起人類嘅話大多數都只係得十幾年命,如果隻狗仔有病嘅話就分分鐘更加短……我哋可以做嘅,就只有珍惜同佢哋相處嘅每一個時刻,就好似呢個美國男人咁。

圖片來源: Ashley Niels

圖片來源: Ashley Niels

佢04年嗰陣領養咗一隻雪橇同德國牧羊混種嘅狗仔Spunky,從此就當Spunky係一家人一樣,佢想去邊玩就帶佢去邊玩。而嗰陣時Spunky最鍾意玩嘅,就係雪。

圖片來源: Ashley Niels

但可惜後來主人要搬到去一個好少會落雪嘅地方做嘢,而Spunky亦都好少機會可以玩雪噜。為咗氹Spunky開心,主人應承佢,話終有一日都會帶Spunky去玩雪,只不過幾個月之後主人同Spunky去睇醫生,就發現Spunky原來有cancer,冇得醫之餘,醫生仲建議主人幫佢安排安樂死……

圖片來源: Ashley Niels

就算知道Spunky就嚟要走,都要令佢走得開開心心!主人諗返起自己曾經應承過Spunky要帶佢去玩雪,於是就喺facebook問大家有冇方法喇!好彩有一班動物收容所嘅員工同義工見到,成班人夾錢租咗部製雪機帶去Spunky屋企。因為愛嘅力量,夏天都落起雪嚟喇:

嗚,睇到毛毛都眼濕濕。哥落嘅唔係雪,而係洋蔥呀嗚哇!

PS:主人最後都唔捨得Spunky,決定放棄安樂死,要同Spunky好好咁過埋最後呢段時光~

 

圖片來源、資料來源:Ashley NielsThe DoDo

毛記電視網站 · 版權所有 · 不得轉載 Copyright © TVMOST.COM.HK All rights reserved