【一秒崩壞】鬆弛熊終於瘦面成功喇!

而家好多人都覺得愈瘦愈靚,啲妹豬本身都已經瓜子面㗎啦,都仲要又掃陰影又三七影相,影完仲要美圖瘦獸推一推個下巴先肯post,叫圓碌碌嘅鬆弛熊情何以堪呀!

圖片來源: bluelimbo/twitter

鬆弛熊可能唔抵得班妹豬下巴尖尖,於是都努力減肥呀,而最近佢終於瘦面成功喇!不過顏值就好似……冇提升到。所以話,真係唔好一味覺得瘦就係靚呀。

圖片來源: bluelimbo/twitter

圖片來源: bluelimbo/twitter

呢款其實係日本有得賣嘅鬆弛熊菓子,連稅賣389円咋,軟綿綿咁嘅樣真係巧打耳呀,叫人邊捨得食落口呀。Between,而家就算睇返正常版鬆弛熊個樣,腦入面都只會浮現佢瘦面成功個樣,一切都已經回不去了,就好似當初睇過鬆弛熊真身原來係個地中海怪叔叔張圖咁…… 

圖片來源: news - entabe

圖片來源: news - entabe

之前日本有款鬆弛熊限定拼圖蛋糕,畀你自己砌鬆弛熊嘅眼耳口鼻出嚟,有得玩又有得食~

圖片來源:2031sk / twitter

於是世界上就出現咗一大堆比瘦面鬆弛熊更加崩壞嘅版本……就好似對眼唔知飛咗去邊嘅鬆弛熊……

圖片來源:mikamimeko /twitter

圖片來源: ottotoco / twitter

甚至係進化做青蛙嘅鬆弛熊……

圖片來源: nyohee / twitter

仲有射喱眼嘅鬆弛熊呀!佢個眼神簡直好似嗰隻柴犬咁煩呀!

圖片來源: news / gigazine

圖片來源: datsu/mode

唉,畀人咁玩法,鬆弛熊你都係睇開啲啦,係呀,唔睇開啲咪變鬥雞眼囉!

 

 

 

封面圖片、資料來源連結: bluelimbo/twittergigazine.net

 

 

毛記電視網站 · 版權所有 · 不得轉載 Copyright © TVMOST.COM.HK All rights reserved