【乜咁大整蠱】仲以為班同學咁好死買蛋糕幫我慶祝…

人生有個真正朋友的確好極~飲勝!如果生日有成班朋友仔買晒蛋糕同你慶祝,老老竇竇其實真係會好感動!就好似呢個韓國網友咁,一打開課室道門就見到枱上面有個蛋糕等緊佢喇!

圖片來源:naver

不過當佢冷靜完之後就喺度諗:唔對路喎!今日都唔係我生日!個蛋糕係邊個㗎喂?

圖片來源:naver

少年你天真了,你以為真係有咁多人想畀sir派時你同你慶祝生日咩!其實個蛋糕真身只係一卷廁紙嚟咋!Any肥,整呢壇嘢出嚟嘅嗰個人都算好心地㗎喇,擺埋幾粒蕃茄仔喺度,食唔到蛋糕咪食住蕃茄先囉。卷廁紙拎去抹下啲眼淚啦,乖。Between,其實慶祝生日呢樣嘢,真係有又煩冇又煩。毛毛唔直接答你,用例子答你。

圖片來源:蘇景智/●【爆料公社】●

圖片來源:蘇峻毅/●【爆料公社】●

生日畀人搞成咁樣樣,都唔知喊好定笑好喇。計毛毛話,其實生日最應該就係同老母慶祝!因為佢先係呢個世界最愛你嘅女人呀!冇呀,唔關毛毛冇朋友事喎……真係喎……

 

圖片來源、資料來源:naver

毛記電視網站 · 版權所有 · 不得轉載 Copyright © TVMOST.COM.HK All rights reserved