【點解要咁做】日本廢青房間成個垃圾崗咁樣樣

每次有親戚上嚟屋企,阿媽都會叫毛毛執好間房,唔好成個狗竇咁失禮人,其實亂咪亂囉,關人咩事喎,佢哋又唔係要坐上我張床食飯…… 毛毛都算係一個「唔係打風焗住留喺屋企都唔會執房」主義者,不過畀我見到呢間房,都忍唔住想叫個主人執執佢呀。

圖片來源:2ch

日本有個無業廢青公開咗佢間房畀大家睇,嘩,亂到呢…… 一盒二盒模型就嚟疊到天花板咁高,個雜物架有倒榻危機又唔理,今次真係毛毛都幫你唔落呀,連想話「亂中有序」都嫌自己個大話太大呀!

圖片來源: Acilo Carriedo

圖片來源: Acilo Carriedo

不過垃圾崗咁樣樣嘅房好多人都有啦,之前台灣網民仲發起過一個叫「房間超亂生死鬥」嘅比賽,畀大家鬥亂呀!

圖片來源: Lynn Chen

圖片來源:蘇詠婕

毛毛有理由相信,一地都係嘅衫唔係衫咁簡單,而係混雜咗著咗一日嘅衫、著咗三日嘅衫、著咗一個星期嘅衫,同埋上年冬天著過但因為冇出汗面冇洗到,擺到今年嘅衫…… 

圖片來源: Joanne Lee

圖片來源: Joanne Lee

隔住個mon都好大陣臭味傳入我的鼻呀!毛毛就嚟嘔㗎喇,我一嘔,就冇人可以阻止到我!

圖片來源:黃筱筑

圖片來源:黃筱筑

垃圾崗唔係一日鍊成嘅,唔知咁多位網民間雜物房,又用咗幾耐搞到間房咁亂呢?有個媽咪就表示其實唔難,因為只要屋企有咗小朋友,就肯肯定會成個狗竇咁啵。不過好似毛毛咁嘅廢青,間房亂就一定係因為自己懶㗎喇,點會係因為有BB咁幸福呀……

 

 

 

封面圖片、資料來源連結:2ch第二屆房間超亂生死鬥

 

 

毛記電視網站 · 版權所有 · 不得轉載 Copyright © TVMOST.COM.HK All rights reserved