【老母真可愛系列】識玩長輩圖一定係分晒folder咁玩!

作為一個專業嘅老母,緊貼潮流,時時刻刻都save定啲長輩圖喺手機是常識吧~不過咁,點玩長輩圖先叫玩得專業呢?毛毛唔用說話嚟答你哋,毛毛用呢位台灣網民嘅例子嚟答你哋。

圖片來源:dcard

話說有台灣網民就話自己阿媽毛啦啦隊咗部手機埋嚟,話有條片想畀佢睇啦,點知睇下睇下就有人Line佢阿媽,然後佢阿媽就打開咗個叫「晚安」嘅相簿,喺入面揀咗張長輩圖send畀嗰個人喇……原來呢位網民嘅阿媽除咗有send長輩圖嘅習慣之外,仲會將啲長輩圖分晒album㗎喎!嘩,會唔會太pro呀?

圖片來源:dcard

不過咁,將啲長輩圖save低兼分晒album都未算最pro,識玩梗係好似另一位網民嘅阿媽咁自製長輩圖,用自己嘅自拍嚟做長輩圖嘅background,即係背景啦!

圖片來源:dcard

Btw,雖然用自拍嚟整長輩圖呢個諗法真係好出色,不過呢位網民就唔係咁欣賞嘞,佢仲話:「為了防止媽媽把這東西散播出去,當然是馬上阻止她啊!果然,長輩圖是沒有極限的……」

 

資料來源:dcard(1)dcard(2)

毛記電視網站 · 版權所有 · 不得轉載 Copyright © TVMOST.COM.HK All rights reserved