【黑超警報】Emoji 閃光彈出沒注意!

情侶放閃嘅手法真係層出不窮,一唔小心就會中彈陣亡。過完光棍節,諗住咩事都冇? 毒L,你太年輕啦!戴定副超,學下人哋點用Emoji 放閃啦!學咩呀,都冇女?今日超級月亮咁大chance都唔學返一兩招傍身,就抵你冇女啦。

圖片來源 : Boredpanda

呢個攝影師,唔單只帶女朋友去Paris,即係浪漫到喊嘅巴黎拍拖,仲要帶咗一系列嘅Emoji頭套同女朋友影一大堆搞怪得嚟又靚到飛起嘅相,完全都唔理吓人哋係幾咁難受嘅(星爺tone)!事後佢仲明張目膽咁將成輯相up上網開心share,簡直就係向全世界嘅毒L同男朋友宣戰呀!

圖片來源 :Boredpanda

你睇吓大叔嘅表情幾驚恐!梗係啦,老婆就喺隔籬,你搞啲咁嘅嘢,一陣老婆睇到嬲嬲豬問佢做咩唔學吓人哋咁浪漫,老公唔買返一兩份「小禮物」畀老婆氹返佢,分分鐘碎了一地呀,啲玻璃,老公今晚有排跪呀,難為你哋仲笑得咁開心。

圖片來源:Boredpanda

你以為佢哋人少少先夠膽咁玩,咁你就too simple too naive 啦,就算係滿員地鐵都照玩可也!你睇吓後面位仁兄,眼神係幾咁哀怨,個樣係幾咁無奈,啲情緒由外至內再去返外,完全將一個旁觀嘅毒L呢個角色發揮得淋漓盡致呀!
圖片來源:Boredpanda
放開個女仔佢!呢個地鐵痴漢大膽到公然伸出佢個條又長又挑皮嘅⋯⋯脷嚟舔嗰女仔呀!見人哋玩得咁開心,毛毛都覺得係時候同女朋友影返輯相啦,我連道具都準備好㗎喇!

圖片來源:taobao

笑甚麼,你也是單身狗!你同毛毛都肯L定係得這些機會㗎喇⋯⋯Between,有無人想趁雙12同毛毛夾返幾對?

 



封面圖片、資料來源: Boredpanda

毛記電視網站 · 版權所有 · 不得轉載 Copyright © TVMOST.COM.HK All rights reserved