【不要得罪店員】呢兩本書擺埋一齊會唔會太冇違和感?

以前要做閱讀報告,個個同學都會鍊成透視眼,淨係望下個封面封底就當睇完成本書,仲吹到成幾百字讀後感想出嚟。不過阿媽見到呢一幕,一定會話「衰仔你淨係睇個書名就當睇咗㗎嗱?」係呀阿媽,睇書名真係睇到成個故事㗎……

圖片來源:劉亞琪

不過要好多本書夾埋一齊咋嘛。呢十幾本書,唔同作者又唔同出版社,表面上好似冇乜關連,不過呢啲都只係掩飾。台灣一個書店店員就成功破解咗呢串暗號,拼返一個完整嘅懸疑故事出嚟喇……你殺了凱文前女友,我又殺了兇手……媽好亂呀,不過邊個殺邊個都好啦,最後都係要坐花廳。

​圖片來源:hames_lodriges/twitter

冇咁好心機將唔同書名拼做一個故仔,都可以做到個出色嘅書店店員嘅。少年呢個堅定嘅眼神,加上鵝攞多支嘅S型身材,一睇就知佢對keep fit有幾大決心!客人見到呢個零違和感嘅畫面,一定唔忍心分開佢哋,想兩本都買晒返屋企啫!用呢個方法嚟谷營業額都諗到,高招高招!

 

 

 

封面圖片、資料來源連結:劉亞琪hames_lodriges/twitter

 

 

毛記電視網站 · 版權所有 · 不得轉載 Copyright © TVMOST.COM.HK All rights reserved