【生活智慧王】有咗呢塊膠片仲點會睇唔到紅葉喎!

眾所9知,紅葉呢家嘢就同粉紅色乳頭一樣,係可遇不可求嘅,就算睇晒啲咩紅葉情報先去追紅葉,有時都會遇上不測之風雲(好似係)。有見及此,有日本網民就研究出一個一年四季都睇到紅葉嘅方法……冇錯,秘訣就喺呢塊紅膠片度!

圖片來源:ARuFa_FARu/twitter

只要你帶住呢塊紅色膠片,就算去到紅葉名所見到啲葉未轉紅都唔緊要,因為只要將塊膠片放喺鏡頭前面,幾紅嘅紅葉都畀你影到啦!(只不過係連個天都變埋紅色咋嘛……)

圖片來源:ARuFa_FARu/twitter

雖然有網民覺得呢個紅色膠片影紅葉法真係好膠,但以毛毛9估,唔通人哋喺度向豐島著名藝術館之一嘅「豐島橫尾館」致敬又要話你哋知咩?其實去「豐島橫尾館」睇到嘅影像咪又係咁,都不知幾有藝術感!

圖片來源:benesse-artsite

計毛毛話,紅葉咋嘛,成日上facebook都見到㗎啦,有幾特別啫!分分鐘用咗紅色膠片影嘅紅葉相仲多like過堅.紅葉相?呀!

 

資料來源:ARuFa_FARu/twitterbenesse-artsite

毛記電視網站 · 版權所有 · 不得轉載 Copyright © TVMOST.COM.HK All rights reserved