【會唔會太霸氣】新出抹茶湯圓太搶手 台妹買唔到就自己整

通常嚟講,啲人一聽到有抹茶口味嘅新產品推出都會濕晒(i mean個口),所以次次有抹茶新品推出,真係唔快手啲都搶唔到!而最近,台灣都有一款新出抹茶味湯圓畀人買到斷晒市,搞到一位抹茶控台妹買唔到喎……

搶唔到就唔食?呢位台妹話:「你以為我會就此放棄嗎?對,我放棄。我自己做啊!」

圖片來源:dcard

材料有:糯米粉120g、水90g、白朱古力、鮮忌廉、牛油,同埋主角抹茶粉。

準備好材料之後,就可以整個餡嘞!

圖片來源:dcard

圖片來源:dcard

首先,將抹茶粉加入鮮忌廉裏面,再隔水加熱攪拌。跟住就加入白朱古力,利用頭先加熱過後嘅餘溫將佢融化,攪勻之後再加埋牛油,令佢哋「緊密結合,擁抱彼此」,最後再將呢兜嘢放入雪櫃雪到凝固就ok喇!

然後到個湯圓皮:

圖片來源:dcard

圖片來源:dcard

好簡單,將水倒入粉入面搓勻,然後佢就會變成一嚿麵團。然後拎其中一小部份放入滾水度淥熟,再放返入頭先嚿麵團度搓勻。呢位台妹話咁樣做會令麵團更有黏性喎~

到咗包湯圓嘅毛文嚕:

圖片來源:dcard

留意返,因為而家要包嘅係朱古力,所以我哋要出動「冷凍之手」!不過如果你得「太陽之手」嘅話,你就唯有啲動作爽手啲啦下。而呢位妹豬都話由於啲朱古力真係融得好快嘅關係,所以呢一part就影唔到更多相喇。

wow,搞完一大輪,終於可以煮嚟食喇!

圖片來源:dcard

點呀~係咪見到都想實一甩呢?

 

資料來源:dcard

毛記電視網站 · 版權所有 · 不得轉載 Copyright © TVMOST.COM.HK All rights reserved