【這就是專業】就算食魚仔 我都要起晒肉先食㗎!

好多小朋友都唔鍾意食魚嘅,不過毛毛就醒目喇,最鍾意就係食魚!魚肉又滑又有營養,食得多皮膚都靚啲呀。有幾鍾意?都係一次過食百幾二百條咁啫,都唔算好誇張呀?

圖片來源:黃咪匠

講緊嘅唔係大魚,係細細條嘅白飯魚呀傻豬!就算係食平嘢,都可以好有要求㗎,一定要拆骨起肉先食!咩都咁隨便,點會有人畀面呀,唔拆骨一陣傷到我嬌嫩嘅喉嚨點算!

圖片來源:黃姿榕

圖片來源:黃姿榕

喵星人表示:唓好叻咩,朕一出手…呀正確啲講係手都唔使出呀,用條脷咋,都可以拆骨啦!條骨留畀你啦奴才,補鈣呀喵!

圖片來源:生態巴士

話時話,白飯魚係就係撈飯一流,不過其實佢哋唔係「長唔大嘅魚」,而係「冇機會長大嘅魚」,啲魚仔出世冇耐就畀人捕撈上岸,會大大影響海洋生態㗎。人類唔食白飯魚唔會有咩影響,但白飯魚就係好多海洋生物嘅食物,唔想第日冇魚可撈,大家就知點揀食咩魚啦!

 

 

封面圖片、資料來源連結:黃咪匠黃姿榕/貓咪也瘋狂俱樂部 CrazyCat club生態巴士

 

 

 

毛記電視網站 · 版權所有 · 不得轉載 Copyright © TVMOST.COM.HK All rights reserved