【Thomas怨念長存】算罷啦,乜你覺得用美肌App真係有幫助咩?

明明Thomas就係一架盡責嘅小火車,每日都滿面笑容咁將小朋友準時送去目的地,你哋點可以又話佢個樣充滿怨念又話佢係送啲細路去賣豬仔㗎?

圖片來源: tenzi9/twitter

好,世人都係膚淺嘅,係以貌取人嘅!一於就用美肌App幫Thomas改頭換面,等你哋班人對佢改觀,唔好再話佢恐怖啦!等我變身先~!

圖片來源: tenzi9/twitter

嘩,毛毛真係對你改觀呀Thomas……本身以為你執完相會有得救,點知就原來已經去到冇L得救嘅地步……算罷啦,乜你覺得戴咗大眼仔搽咗胭脂就可以變得卡哇依咩?你呢個面紅紅嘅羞恥樣令到毛毛更加想打9你呀……

圖片來源: tangyorai/twitter

因為靚仔而出名就話啫,Thomas都估唔到自己會因為怨念而出名呀,可能布甸狗見佢咁成功,所以就畫到自己花面貓咁,想挑戰Thomas暗黑界一哥嘅地位!不過,布甸狗嘅怨念程度都好似冇咩提升咋喎,畫到咁樣樣都仲keep住咁打耳,你叫Thomas情何以堪呢……

 

封面圖片、資料來源連結:tenzi9/twittertangyorai/twitter

同場加映:【女神mode】連蘿蔔都開始玩美肌app喇!

 

毛記電視網站 · 版權所有 · 不得轉載 Copyright © TVMOST.COM.HK All rights reserved