【成功靠父幹】老竇見啲樓咁貴幫阿女起定間屋做嫁妝呀!

而家啲樓價越嚟越高,如果唔靠父幹,都真係幾難上車㗎。所以,有一個好爸爸,你就已經贏在起跑線喇~不過就算買唔起樓都可以係好老竇嚟嘅,好似呢個台灣呢個阿爸咁,買唔起,咪自己砌間屋畀個女做嫁妝囉!

圖片來源:Helios Chen/爆廢公社

圖片來源:Helios Chen/爆廢公社

嘩!係獨立屋呀~當其他人供得咁辛苦先有間劏房豪宅嘅時候,妹妹細細個就自己獨佔一間屋,你叫一眾廢青點面對呢?呢間屋仲要用咗最先進同環保嘅建築材料再加上高質防水物料,格隔實用,即日就可以入伙,你睇妹妹咁開心就知佢滿意啦!

圖片來源:Helios Chen/爆廢公社

咦,老竇,你好似偷工減料喎,妹妹瞓喺度對腳仔出晒嚟喇!不過妹妹瞓得咁開心舉晒V字咁,就算唔夠大都冇咩所謂啦,都係爸爸嘅一份心意呀嘛~妹妹第時想養狗仔嘅時候,仲可以讓畀狗狗住?~

圖片來源:許郁菁/爆廢公社

要氹囝囝囡囡,唔一定要識起樓嘅,識整船仔都得㗎~有另一個爸爸就用發泡膠同保鮮紙整咗架船仔同水上玩具畀囝囝玩,仲要係真係可以載人㗎!出航啦,未來嘅海賊王!

圖片來源:許郁菁/爆廢公社

其實要帶畀小朋友一個開心嘅童年,笨唔一定講緊買幾多豐富嘅物質,有時由爸爸媽媽為佢哋親手整嘅玩具,對佢哋嚟講已經係最大嘅寶藏喇。而有父母同佢哋一齊玩嘅時間,已經係最好嘅回憶啦~你話係唔係呀,哈姆太郎?

 

封面圖片及資料來源: Helios Chen/爆廢公社、許郁菁/爆廢公社

毛記電視網站 · 版權所有 · 不得轉載 Copyright © TVMOST.COM.HK All rights reserved