【係愛呀】女主人為咗帶狗狗旅行一手一腳將Van仔改裝做露營車

老老77,有得揀嘅話,有邊個主人唔想帶埋自己嘅寵物一齊去旅行再瘋狂同佢哋影相呃Like吖?不過動物空管咁嚴,申請得嚟你都去完旅行返嚟啦!而意大利有個靚女主人就為咗同狗狗旅行,決定唔搭飛機,用自己嘅方式出走!

圖片來源:Boredpanda

個方法之唔係將架van仔改裝成露營車,然後揸住佢四圍去囉。

不過架van仔咁細,係咪真係得㗎……得!點解唔得?你哋見啲女人連衣櫃呢個咁細嘅地方都可以放到你意想不到咁多衫,你哋就知女人善用空間嘅小宇宙係幾超乎你想像啦!

圖片來源:Boredpanda

圖片來源:BoredPanda

首先,呢位靚女主人清空司機位後面嘅空間,再自己鋪木地板同砌傢俬,實行自己的床自己砌!

圖片來源:Boredpanda

嗱嗱嗱,麻雀雖小,不過五臟俱全。唔止有張靚床,仲有埋個爐頭畀你玩煮飯仔,加埋啲LED同裝飾真係好有家嘅感覺呀!比起香港啲百幾呎豪宅一啲都唔輸蝕~

圖片來源:Boredpanda

btw,可能你哋會問,點解唔直接揸架van仔,去到目的地再瞓酒店咪得囉?喂講就易,但係要搵到間可以畀佢同狗狗一齊住嘅酒店就難喇!主人為咗帶狗狗去旅行,所以幾辛苦都冇所謂囉!都係嗰句,最緊要狗狗瞓得舒服呀嘛~

圖片來源:Boredpanda

其實呀,幸福嘅又點止係狗狗吖~話晒好旅伴難求,女主人有個咁好嘅partner陪佢上山下海同沿路保護佢,而且狗狗仲肯畀佢影相放上挨豬呃ike?!計毛毛話,最幸福嘅係女主人就真!

 

封面圖片及資料來源:Boredpanda

毛記電視網站 · 版權所有 · 不得轉載 Copyright © TVMOST.COM.HK All rights reserved