【做咩啫你】上海迪士尼遊客連唐老鴨兜假糖都偷

上海滴滴尼自從開幕以嚟,已經貫徹富中國特色文化嘅方針,土豪金嘅米奇形象深入民心。而祖國嘅遊客都不負所望,堅持宣揚我國美好文化傳統!打尖、隨地便便呢啲濕濕碎啦~最重要嘅係「一個也不能少」! 係一個便宜也不能少呀!

圖片來源: 孫豆爾/ 微博

今年係雞年,所以滴滴尼就破格畀唐老鴨上位做今年吉祥物喇~點解搵隻鴨代表雞年?大家都係家禽,就不要分得那麼細啦~但這個笨不是重點,重點係佢手上嗰盆糖呀!大大盆代表祝大家盆滿砵滿咁話喎,雖然啲糖都係假嘅,但係咁先可以代表強國文化嘅精髓呀嘛!

圖片來源:狸啊狸啊狸最愛銀醬/ 微博

唔係下化,假糖都畀人搶?不過假貨比真貨好呀嘛~喺鋪頭買嗰啲糖唔通又係真㗎咩?黐到咁實都搣到出嚟,完全突顯國家嘅同胞手指功夫有幾高超呀!最慘唐老鴨眼白白望住佢哋摵走又冇得阻止佢哋,呢個年頭真係「雞」都唔易做呀!

圖片來源: 孫豆爾/ 微博

唔夠兩日啲糖已經得返一半,唔緊要啦,冇咗一半同仲有一半都係睇你點睇㗎啫,正面啲,正面啲!

 圖片來源:孫豆爾/ 微博

過多三日得返幾粒?咋。可憐嘅唐老鴨仲要強顏歡笑咁揸住個空兜搵食,唐老鴨你都唔好太傷心啦,淨返幾粒都叫做「年年有餘」吖?計毛毛話,最衰就係啲工作人員唔refill,人哋唔原隻唐老鴨搬去做北京填鴨咪算皇恩浩蕩囉,拎幾粒糖仲咁多聲氣,要不是咱們來消費,米奇老鼠都餓死了!

封面圖片及資料來源: 孫豆爾/ 微博

毛記電視網站 · 版權所有 · 不得轉載 Copyright © TVMOST.COM.HK All rights reserved