【堅・男神】歌星見到女粉絲畀人鹹豬手 即刻停唱英雄救美

雖然毛毛都唔想呢個情況發生,不過如果真係畀你見到有鹹豬手事件,你會點做呢?好多人都應該答會即刻挺身而出,但到真係有事發生嘅時候,就好可能會因為唔敢、驚誤會、驚阻時間而保持沉默……

圖片來源:英國《每日郵報》

圖片來源:英國《每日郵報》

最近喺巴基斯坦,就有個歌星因為英雄救美而贏得全場掌聲!呢位歌星叫做Atif Aslam,佢喺演唱嘅時候,親眼見到台下有個女粉絲畀班後生仔鹹豬手,於是就即刻叫樂團暫停演奏,仲搵工作人員幫手拉呢個不幸嘅女粉絲上台,遠離危險。

圖片來源:英國《每日郵報》

英雄救美之後,梗係要教訓班色狼啦!Aslam叫佢哋「似返個人」(act like a human being),仲確保在場嘅女粉絲都安全先再繼續表演,真係好man好有型呀!

圖片來源:英國《每日郵報》

雖然條片就唔係影得好清,不過尊重女性、向性騷擾說不嘅理念就好清晰喇!大家記住,如果遇到性騷擾,一定要say no呀!

 

 

封面圖片、資料來源連結: 英國《每日郵報》

毛記電視網站 · 版權所有 · 不得轉載 Copyright © TVMOST.COM.HK All rights reserved