【你我相隔多麼遠】Long D情侶影唔到合照咪唯有咁影囉!

喺情人節,唔少情侶都忙住喺facebook同instagram瘋狂放閃光彈,真係閃到毛毛盲都眼埋呀。不過情人節慘嘅又點止單身狗吖,一眾long d情侶夠慘啦!明明自己唔係單身都要因為自己同另一半嘅距離太遠就同你班單身狗一樣硬受閃光彈,你哋話慘唔慘喇?

喂咪住先,邊個話long d情侶影唔到閃照㗎?好似呢對一個台灣long d情侶咁咪影到囉!

 

《合二為心》

圖片來源:dcard

話說,呢位台妹因為男朋友要去美國exchange嘅關係,所以局住同男朋友long d,而家次次見到朋友放閃都淨係得個恨字,都唔知幾陰功呀……

雖然佢哋一個喺台灣一個喺美國,但佢哋都諗到個方法令佢哋可以影到「合照」!冇錯,呢個方法就係大家喺唔同嘅地方做同樣嘅事嘞。

 

《你的晚餐我的午餐》

圖片來源:dcard

《熱飲代我贈你體溫》

圖片來源:dcard

 

圖片來源:dcard

圖片來源:dcard

好多人都覺得long d好無謂,傾計見面都隔住個mon,你估真係隔住個mon都feel到你嘅愛咩?但呢對情侶就表示:「我只覺得要感謝這樣的距離存在,讓我們更懂得珍惜彼此。雖然距離很遙遠,但我們隨時惦記思念著彼此。」

 

#點解白茫茫一片乜都睇唔到嘅 #已盲 

 

 

 

資料來源:dcard

毛記電視網站 · 版權所有 · 不得轉載 Copyright © TVMOST.COM.HK All rights reserved