【日版Lowcostcosplay】用美味棒嚟cos火暴獸係咩玩法?

來自泰國嘅「Lowcostcosplay」達人,相信都冇乜邊個唔知佢嘅功力有幾深,同埋嗰陣膠味有幾膠㗎嘞。不過老實講,講到玩膠呢味嘢,一向具有豐富創作力量同幻想嘅日本仔又點會輸吖~而家就帶大家睇下以下呢位日本仔點樣用60條美味棒嚟cos火暴獸啦!

圖片來源:tky888tky/twitter

60條美味棒?食晒佢會進化呀?咁就梗係唔係啦,你哋估呢位網民係鯉魚王,食完嘢就識進化咩!呢60條美味棒咪就係火暴獸背脊上面嘅火焰嚟囉~至於點樣cos火暴獸個body?呢位網民係決定除剩底褲,再以人體彩繪嘅方式嚟呈現嘅。

圖片來源:《Pokemon》

圖片來源:tky888tky/twitter

大家睇下呢位網民個狠樣幾兇狠,真係完全將火暴獸火爆嘅性格完美咁演繹咗出嚟呀!btw,雖然呢隻火暴獸就好似有啲營養不良,略嫌過瘦,不過見佢個眼神咁堅定,毛毛就收貨啦。

圖片來源:《ぐりとぐら》

另外,除咗cos火暴獸之外,呢位網民仲cos咗日本兒童圖書《ぐりとぐら》入面嘅主角-Guri同埋Gura。嗱嗱嗱,毛毛要強調呢位網民係同時間一次過cosplay兩個角色呀下!

同時cosplay Guri同Gura?到底係點做到㗎呢?

圖片來源:tky888tky/twitter

登登登櫈,之唔係係用埋塊鏡嚟cos囉!自己個真身就cos著住藍色衫嘅Guri,塊鏡就cos著住紅色衫嘅Gura,只要就啱角度,就可以同時間cos晒兩個角色……咁聰明嘅方法都畀你諗到,仲唔係呢位網民贏?嗯!

 

 

 

 

資料來源:tky888tky/twitter

低成本cosplay系列:

【就係咁簡單】我用一張被就cos到電影公司logo喇!

【完美神還原】呢個咪畀技安打完嘅牙擦仔!

毛記電視網站 · 版權所有 · 不得轉載 Copyright © TVMOST.COM.HK All rights reserved