【玩夠未呀主人】狗狗你堂眉會唔會太有戲?

柴犬天生笑瞇瞇咁樣,得得意意,已經贏在起跑線啦,唔止呀,佢哋仲要有樣其他狗仔冇嘅嘢?!唔係捲尾呀,而係有眉毛呀!柴犬對眼仔上面有撮白色毛,好似有堂眉咁,唔怪得啲表情睇起上嚟咁搞鬼啦!天生咁打耳仲有堂眉,公平咩,其他狗狗都應該要有生眉毛嘅權利囉!

圖片來源:NatsuDogs/twitter

不過主人又冇奶油幫狗狗搽生髮水嘅,更加冇可能幫佢染色啦,不如就試下好似佢咁啦?呢隻狗狗畀主人黐咗堂勁粗嘅眉,加埋佢個囂張嘅眼神,好似鄙視緊主人咁呀~

圖片來源:NatsuDogs/twitter

圖片來源:NatsuDogs/twitter

「主人,識你咁多年,真係估唔到你連咁無聊嘅嘢都玩得落囉……出街唔好同人講我係你隻狗?呀汪。」

圖片來源:電影《百變星君》

其實睇耐啲就慣㗎喇,又覺得堂眉同狗狗幾襯吖,直頭冇咩違和感,仲有幾分眉清目秀,好似一個明星咁?呀!

溫提:想自己隻狗狗都咁眉清目秀,都唔好用化妝品幫佢畫眉或者亂咁染色呀,可能對狗狗身體有害㗎!

 

 

封面圖片、資料來源連結:NatsuDogs/twitter

 

毛記電視網站 · 版權所有 · 不得轉載 Copyright © TVMOST.COM.HK All rights reserved