【細路仔唔識世界】呢間房嘅裝置藝術我接受唔到囉!

去旅行其中一個期待就係住嘅地方,話晒去旅行日日都咁操勞,除咗食得招積,梗係要瞓得舒適啦~住酒店係舒服嘅,但係成日聽到啲人話邊間酒店好猛,嗰間酒店又好多污糟嘢,話就話平生不作虧心事啫,點都有少少淆底嘅。原來喺酒店見到衣櫃有條裙或者見到本聖經打開咗都未係最驚⋯⋯

圖片來源:Yu Han Huang

有位台灣網友去英國嗰陣喺間房見到呢幅畫,真係當堂嚇一跳,然後得啖笑,好地地做咩畫把咁陰森嘅遮喺度呢?半夜如果聽到滴水聲⋯⋯一定係冇閂水喉啫,嚇我唔到嘅!據說,呢啲畫係喺間房入面嘅裝置藝術喎⋯⋯

圖片來源:Yu Han Huang

所以話藝術嘅嘢,我哋識條頭髮咩?呢度有成紥頭髪喺度,我哋都唔知發生咩事啦⋯⋯冇頭髮嘅朋友,快啲趁機會行埋去拼下睇下自己長頭髮咩樣喇,不過睇鬼片呢,通常黐完埋去就出唔返嚟㗎喇⋯⋯你以為咁就嚇到毛毛喇咩?

圖片來源:Yu Han Huang

嗱!起碼呢幅就嚇到喇!X你,真係睇多兩秒都怕佢會擰轉面同你say Hi 呀!

圖片來源:Yu Han Huang

睇埋呢幅,毛毛終於明喇!原來呢個係殭屍先生主題房!人嚟,Music~ 「明月吐光陰風吹柳望~是女鬼覓愛郎」~真係嚇到心都離一離呀!老老77,喺呢間房瞓覺真係少啲心血都唔掂喎,但係單身狗咪可以唔使驚空虛寂寞囉~機會嚟喇飛雲!

即係咁,間房就好似猛咗啲,訂咗房又冇理由唔瞓㗎喎,咁最後呢個網友究竟點呢?

圖片來源:Yu Han Huang

可以點吖⋯⋯咪唯有遮住佢,當睇唔到囉⋯⋯唔知網友夜晚有冇聽到呢咩聲呢?所以話,旅行訂酒店都係睇清楚啲相同啲評價先好啲,出事㗎嘛!

封面圖片及資料來源:Yu Han Huang

毛記電視網站 · 版權所有 · 不得轉載 Copyright © TVMOST.COM.HK All rights reserved