【做咩啫你】估唔到外國中餐館會用呢兩句說話嚟做裝飾…

其實我國古代人嘅智慧真係好高,雖然我哋未必分到係乜子定咩子講,不過唔少名言到咗幾千年後嘅今時今日都仲好啱用㗎。眾所9知男神碧咸一身都係紋身㗎啦,其中一個就係中文字「生死有命富貴由天」喇,幾咁豁達幾有大智慧呀,好句好句!連男神碧咸都紋中文字喺身,你就知外國人其實都好崇尚我國文化啦。

圖片來源:使徒子/微博

用開中文嘅人就覺得乜都印句英文會潮啲吖,原來外國人都覺得整句中文句子會型啲㗎,就好似呢間外國嘅中餐館咁吖,佢就喺牆上面印咗「福無重至 禍不單行」喇。呢句名言係就係好有警世作用,提人要居安思危,不過印喺餐館度又好似怪咗少少喎……睇埋隔籬,仲有句「父債子還」,嘩……老闆你係咪得罪咗個室內設計師,爭佢錢未還呀?

​圖片來源:VOGUE

​圖片來源:VOGUE

笑咩啫,嗰兩句句子起碼都仲叫解釋到有咩意思吖,已經還得神落㗎喇~之前個北歐牌子出嘅新系列,將啲漢字大大隻咁印上件衫度,寫住「迴旋踢和白烤麵包」、「皮椅戰鬥」呀咁,咪仲禍不單行……個designer一定係想透過咁驚為天人嘅作品,控訴世人淨係識睇時裝嘅表面,唔深入了解背後意思嘅不良風氣啫!

 

 

 

封面圖片、資料來源連結: 使徒子/微博

睇埋:【Fashion嘅嘢】印啲奇怪中文字落件衫度是咪型啲㗎?

 

毛記電視網站 · 版權所有 · 不得轉載 Copyright © TVMOST.COM.HK All rights reserved