【豈止於大】淘寶連iPhone咁樣樣嘅枱都有得賣?

電子產品界有個永恆關鍵字叫「iPhone」。咩新一代iPhone定價歷年最貴、咩有傳下一代iPhone有3D臉部感測⋯⋯總之一見到標題有「iPhone」呢個字,大家對眼就好似識發光咁啦!喂老老77,其實大家咁鍾意iPhone,不如連書枱都變埋iPhone吖笨!

圖片來源:淘寶

_你吖,乜真係有iPhone枱賣㗎?改圖嚟咋下話?

圖片來源:LVV2

是咁的,話說最近網上就流傳咗唔少呢張淘寶iPhone枱嘅相,聽講有網民仲話呢張iPhone枱可以提高專注力乜乜乜?喎⋯⋯呢張iPhone枱可唔可提高大家嘅專注力毛毛就唔知,毛毛淨係知自己一望到呢張iPhone枱,個腦就即刻彈咗當年iPhone 6句口號「豈止於大」出嚟啫。嗱,用兩隻手先捧得起嘅iPhone,仲唔係「豈止於大」?

識睇一定睇埋圖片評論:

圖片來源:LVV2

圖片來源:LVV2

圖片來源:LVV2

圖片來源:LVV2

圖片來源:LVV2

btw,大家千祈唔好話咩「係愛國嘅話就唔好用美帝嘅設計」,說穿了,其實強國電話嘅設計咪又係⋯⋯55。

 

 

 

資料來源:淘寶、LVV2

毛記電視網站 · 版權所有 · 不得轉載 Copyright © TVMOST.COM.HK All rights reserved